Uczenie się od umierania cd

Uczniowie zaczynają rozumieć, jak mogą być uzdrowicielami, nawet w obliczu śmiertelnej choroby. I mają okazję zrozumieć, w jaki sposób ich pochodzenie informuje i ukrywa ich uznanie dla innych oraz zastanawia się nad ich własnymi wartościami i przekonaniami na temat życia, śmierci i umierania. Ten kurs jest przeznaczony na lata przedkliniczne. Ale studenci i lekarze, przez całe lata szkolenia, potrzebują odpowiednich możliwości uczenia się i praktyki, aby zająć się śmiercią, śmiercią i ludzkim doświadczeniem praktyki medycznej. Niestety, ukryty program współczesnej medycyny – zwłaszcza pośpieszne, skoncentrowane na chorobie, bezosobowe, o dużej przepustowości lata kliniczne – wciąż podważa najlepsze intencje studentów i członków wydziałów oraz najlepsze interesy pacjentów i ich rodzin. Szkoły medyczne, rezydencje i programy kształcenia ustawicznego mogą pomóc uczniom i ich pacjentom poprzez inwestowanie w rozszerzone szkolenia w zakresie opieki paliatywnej oraz zatrudnianie i szkolenie członków wydziału, którzy na wszystkich etapach szkolenia medycznego mogą modelować i uczyć te podstawowe umiejętności.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wywiad z Dr. Block można usłyszeć na stronie www.nejm.org.
Author Affiliations
Dr Block jest szefem Wydziału Onkologii Psychospołecznej i Opieki Paliatywnej, Dana-Farber Cancer Institute oraz Brigham and Women s Hospital, a dr Billings jest dyrektorem Paliatywnej Służby Zdrowia w Massachusetts General Hospital – wszystko w Bostonie. Są oni redaktorami w Harvard Medical School Centre for Palliative Care w Bostonie.

[więcej w: pedodonta warszawa, cena rezonansu magnetycznego głowy, densytometria cena badania ]
[więcej w: stomatolog białystok cennik, choroba raynauda leczenie, co to są choroby genetyczne ]