Mutant wirusa zapalenia wątroby typu B związany z epidemią zapalnego zapalenia wątroby ad 6

Jednak kliniczne znaczenie wariantu HBV z dwoma mutacjami precore ilustruje ta epidemia piorunującego zapalenia wątroby i dalsze badania dużej grupy pacjentów z piorunującym zapaleniem wątroby typu B będą konieczne do uzasadnienia tej obserwacji. Finansowanie i ujawnianie informacji
Obsługiwane przez granty (AA-02666, CA-35711 i AA-08169) z National Institutes of Health. Dr Liang jest laureatem nagrody Clinical Investigator Award (DK-01952). Dr Wands jest laureatem nagrody Research Scientist Award (AA-00048).
Przedstawione w części na dorocznym spotkaniu Amerykańskiego Stowarzyszenia Badań nad Chorobami Wątroby, Chicago, 5 listopada 1990 r.
Uwaga dodana w dowodzie: W trakcie przygotowywania tego manuskryptu opublikowano kilka abstraktów 34 35 36, które zgłosiły dużą częstość występowania takich samych mutacji prącia wstępnego u pacjentów z piorunującym zapaleniem wątroby typu B.
Jesteśmy wdzięczni Pani Kristin E. Cambria za pomoc w przygotowaniu manuskryptu, Nancy V. Brown i Jiakang Huang za ich doskonałą pomoc techniczną, oraz do doktora Huberta E. Bluma za jego pomocną dyskusję.
Author Affiliations
Z Wydziału Medycyny, Harvard Medical School, Boston; the Molecular Hepatology Laboratory, Massachusetts General Hospital Cancer Center, Charlestown, Massachusetts; oraz oddział gastroenterologiczny w Massachusetts General Hospital w Bostonie (TJL, KH, JRW); oraz laboratorium wirusologiczne, Centrum Medyczne Rambam, Wydział Lekarski, Technion, Hajfa, Izrael (NR, EB-P.). Prośby o przedruk do Dr. Liang a w Molecular Hepatology Laboratory, Massachusetts General Hospital Cancer Center, 149 13th St., 7th Fl., Charlestown, MA 02129.

[hasła pokrewne: przychodnia eskulap, infolinia hiv, przychodnia mswia warszawa ]