Główne przyczyny zgonów wśród mężczyzn i kobiet w Chinach ad

Ocena aktywności fizycznej obejmowała jedynie aktywność fizyczną związaną z pracą. Palenie papierosów zdefiniowano jako palenie co najmniej jednego papierosa dziennie przez jeden lub więcej lat. Zebrano dane na temat ilości i rodzaju alkoholu spożywanego w poprzednim roku. Trzy pomiary ciśnienia krwi, zmierzone za pomocą sfigmomanometru rtęciowego zgodnie ze standardowym protokołem, uzyskano po tym, jak uczestnik siedział cicho przez pięć minut. 10 Pierwszy i piąty dźwięk Korotkoffa rejestrowano odpowiednio jako skurczowe i rozkurczowe ciśnienie krwi. . Nadciśnienie zdefiniowano jako jedną lub więcej spośród następujących: średnie skurczowe ciśnienie krwi większe lub równe 140 mm Hg, średnie rozkurczowe ciśnienie krwi większe lub równe 90 mm Hg lub stosowanie leków przeciwnadciśnieniowych.11 Masa ciała i wysokość mierzono, gdy uczestnik nosił lekkie ubrania w pomieszczeniach, ale nie obuwie, przy użyciu standardowego protokołu. Niedowagę zdefiniowano jako wskaźnik masy ciała (waga w kilogramach podzielona przez kwadrat wysokości w metrach) poniżej 18,5 i nadwaga lub otyłość jako wskaźnik masy ciała wynoszący 25,0 lub większy.12
Dane uzupełniające
Badania kontrolne, które przeprowadzono w latach 1999 i 2000, obejmowały uczestników śledzących lub ich pełnomocników pod aktualny adres; prowadzenie pogłębionych wywiadów w celu uzyskania informacji na temat historii choroby, hospitalizacji i śmierci; oraz uzyskiwanie dokumentacji szpitalnej i aktów zgonu. Wszystkie zgony zidentyfikowane w wywiadach z pełnomocnikami uczestników zostały zweryfikowane przez akty zgonu otrzymane od lokalnych wydziałów zdrowia publicznego lub policji. Jeśli zgon nastąpił w czasie hospitalizacji uczestnika, zapisy szpitala uczestnika, w tym wywiad chorobowy, wyniki badań fizykalnych, wyniki badań laboratoryjnych, wyniki sekcji zwłok oraz diagnoza rozładowania, zostały wyedukowane przez przeszkolony personel przy użyciu standardowego formularza. Ponadto uzyskano fotokopie wybranych fragmentów dokumentacji hospitalizacyjnej pacjenta, podsumowania wypisu, elektrokardiogramu i raportów patologicznych.
Komitet oceny końcowej w każdej prowincji dokonał przeglądu i potwierdził (lub odrzucił) szpitalną diagnozę absolutorium i przyczynę śmierci na podstawie abstrahujących informacji, stosując wcześniej określone kryteria. Ogólnokrajowy komitet oceniający punkt końcowy w Chińskiej Akademii Nauk Medycznych w Pekinie dokonał przeglądu wszystkich zapisów zgonów i określił ostateczną przyczynę zgonu. Dwóch członków komitetu niezależnie od siebie zweryfikowało przyczynę śmierci, a rozbieżności zostały rozstrzygnięte w drodze dyskusji z udziałem innych członków komisji. Wszyscy członkowie lokalnych i ogólnouniwersyteckich komitetów oceniających punkt końcowy byli nieświadomi informacji na temat podstawowych czynników ryzyka uczestników badania. Przyczyny śmierci zostały zakodowane zgodnie z Międzynarodową Klasyfikacją Chorób, Dziewiąta Rewizja (ICD-9).
Obecne badanie zostało zatwierdzone przez instytucjonalną komisję recenzyjną Tulane University Health Sciences Center. Pisemną świadomą zgodę uzyskano od wszystkich uczestników badania podczas wizyty kontrolnej.
Analiza statystyczna
Liczbę osobodni obserwacji obliczono dla każdego uczestnika badania i pogrupowano według płci i wieku w kategoriach pięcioletnich
[patrz też: nfz bydgoszcz ekuz, aloe vera forever, koszt badania fsh ]
[patrz też: ile kosztują badania okresowe do pracy, pedodonta warszawa, apteka internetowa chrzanów ]