Skip to content

Getting an Edge – Używanie bodźców i leków przeciwdepresyjnych w Collegeu

4 tygodnie ago

540 words

Student uczelni szukał pomocy w naszym ośrodku zdrowia, ponieważ brał społeczny niepokój i miał trudności z uczestnictwem w dyskusji w klasie. Powiedział, że użył lekarstwa przeciwdepresyjnego, aby zwalczyć jego obawy społeczne, gdy był w liceum, ale przestał go brać, ponieważ chciał zacząć od nowa w college u – i dlatego, że zauważył, że lek wpłynął na jego libido. Teraz jednak, ponieważ boleśnie uświadomił sobie, że uczestnictwo w zajęciach zalicza się do połowy jego klasy, chciał nowej recepty na swoje dawne lekarstwa. Mniej więcej w tym samym czasie widziałem innego ucznia, który, jak mi powiedział, zawsze był odwracalny, nawet w swojej nie uczęszczanej liceum. Kiedy zaczął uczelnię, odkrył, że miał problemy z zarządzaniem swoim czasem i utrzymaniem koncentracji. Kiedy jego współlokator zaproponował mu metylofenidat, aby pomóc mu uczyć się do egzaminu, odkrył jednak, że może zostać o wiele dłużej niż zwykle i skoncentrować się na swojej pracy. Przyjrzał się objawom nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) w Internecie, sądził, że ma ich kilku, i wszedł do centrum zdrowia, chcąc spróbować leków, które pomogą mu w bardziej efektywnym badaniu.
(Postać)
Podobnie jak większość studentów, ci dwaj młodzi mężczyźni prawdopodobnie karmili się zwykłymi kliszami, zanim opuścili dom – wśród nich cenią sobie kolegium; to najlepsze lata twojego życia. Niestety, dla wielu studentów, rzeczywistość nie spełnia obietnicy. W rzeczywistości obecne wskaźniki depresji, objawów związanych ze stresem, bezsenności i zaburzeń odżywiania w amerykańskich college ach i uniwersytetach są oszałamiające; nie jest zaskakujące, podobnie jak wskaźniki nadużywania substancji. W niedawnym ogólnokrajowym badaniu przeprowadzonym wśród 13,500 studentów prawie 45% badanych było tak przygnębionych, że mieli problemy z funkcjonowaniem, a 94% z nich było przytłoczonych wszystkim, co musieli zrobić.1 Różne badania wykazały, że około 45% studentów przerywalnie angażuje się w upijaniu się
Niektórzy z tych studentów bez wątpienia spełniają kryteria terapii skutecznymi, nowymi lekami psychotropowymi. Problem polega na tym, że wiele z nich jest dotkniętych zwiększonym stresem życia w college u – nadmiernie rozbudowanych o zajęcia pozalekcyjne podejmowane w celu budowania swoich CV, śpiące jeszcze mniej niż ich poprzednicy i bardziej niż kiedykolwiek martwiące się o finanse, sprawy społeczne i akademickie presje – są narażone na ryzyko nadużywania lub nadużywania tych leków, co może mieć poważne negatywne skutki.
Pojawienie się leków przeciwdepresyjnych z selektywnym inhibitorem wychwytu serotoniny (SSRI) i różnych leków do leczenia ADHD zmieniło krajobraz przepisywania leku dla populacji w wieku szkolnym. Niestety, poza legalną receptą na takie leki leży nowe terytorium, naznaczone nielegalnym lub przynajmniej niewłaściwym stosowaniem używek i antydepresantów – praktyki, które często nie są nawet ukryte. Coraz większa liczba uczniów, a czasem także ich rodziny, domaga się lekarstw, aby zapewnić im przewagę , nawet jeśli studenci nie mają istotnego klinicznie zaburzenia funkcjonowania. Myślą o takich lekach, jak bezpieczne steroidy mózgowe , które pomagają zmaksymalizować wydajność przy minimalnym ryzyku, i znają objawy, które należy opisać, aby przekonać lekarza do napisania recepty
[patrz też: densytometria cena badania, pedodonta warszawa, przychodnia mswia warszawa ]
[przypisy: infolinia hiv, przychodnia paprocany kontakt, rehabilitacja domowa kraków ]